Marketing internetowy

Skoro tu jesteś to znak, że interesuje Cię zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie. Poznaj zatem kilka skutecznych metod pozyskiwania klientów, którymi możemy Ci pomóc.

Direct - czyli wejścia bezpośrednie na Twoją stronę internetową, którą zaprojektujemy w taki sposób, aby była ona jak najbardziej czytelna dla użytkowników oraz aby posiadała wszelkie niezbędne elementy, które spowodują, że użytkownik ponownie wróci do Ciebie właśnie poprzez wejścia bezpośrednie.

Projektowanie stron internetowych

Search - najprościej rzecz ujmując, chodzi o użytkowników, którzy szukają określonego produktu lub usługi w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele firm, które przekonują o swojej skuteczności, ale czy właśnie ich artykuł czytasz? Wyniki Search możemy podzielić na dwa typy: te „bezpłatne”, tzw. wyniki organiczne, które wymagają znajomości metod SEO - pozycjonowania oraz te płatne - reklamy w wyszukiwarce Google. Jeśli zależy Ci na czasie I jesteś świadom tego, jak wiele pracy należy włożyć w działania SEO, to reklama w wyszukiwarce jest właśnie dla Ciebie.

Pozycjonowanie stron internetowych

Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach

Social - zapewne słyszałeś o Facebooku/Instagramie oraz kanałach Social Media. Pewnie zdajesz sobie sprawę, ile czasu spędzają tam Twoi potencjalni klienci. Przypuśćmy, że masz sklep internetowy z biżuterią i Twoją grupą docelową są kobiety w wieku 18-26 lat. Wiesz, że możesz zaprezentować swoje produkty tym właśnie osobom, płacąc wyłącznie za kliknięcia, które przeniosą użytkownika do Twojej witryny, gdzie otrzyma on szczegółowe informacje, w jaki sposób może dokonać zakupu? Istnieje wiele metod, które pozwolą nam ukierunkować Twoją reklamę na konkretną grupę docelową - o szczegółach przeczytasz w zakładce:

Kampanie reklamowe Facebook/Instagram

Referrals - umieszczanie reklam oraz treści foto/video na stronach internetowych, którymi interesują się Twoi klienci, to jedna ze skuteczniejszych metod jaką możesz wykorzystać. Przypuśćmy, że posiadasz serwis samochodowy, a Twoje reklamy lub artykuły specjalistyczne pojawiają się wyłącznie na serwisach motoryzacyjnych. Będąc specjalistą w ich oczach z pewnością przyciągniesz ich do swojej strony internetowej, gdzie zapoznają się ze szczegółami Twojej oferty. Analizujemy Twoją ofertę oraz profil firmy, by następnie precyzyjnie określić miejsca emisji reklam oraz działania jakie należy podjąć. Bez problemu możemy sprawdzić Twoją konkurencję oraz dobrać odpowiednie metody i środki, abyś w niedługim czasie mógł cieszyć się lepszymi wynikami sprzedażowymi.

Analiza firmy oraz konkurencji

Projektowanie materiałów reklamowych

Mail - masz sklep internetowy albo Twoja firma posiada adresy mailowe do kontrahentów, z którymi współpracujesz lub współpracowałeś? Świetnie się składa, gdyż to idealny moment, aby zacząć myśleć o budowaniu listy mailingowej, która pozwoli na informowanie ich o promocjach oraz nowościach jakie wprowadziłeś do swojej oferty. To nadal narzędzie należące do grona skutecznych i dochodowych sposobów pozyskiwania oraz utrzymania klientów. Jeśli posiadasz już większą bazę mailingową, to może warto pomyśleć o systemie lojalnościowym? Napisz do nas, a z pewnością pomożemy Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie.

Display - jeśli przeglądasz różne strony internetowe, zapewne widzisz śledzące Cię reklamy z produktami, które chwilę wcześniej przeglądałeś albo wszędzie widoczne są reklamy z kategorii Twoich zainteresowań. To właśnie reklamy Google Adwords GDN, które mają szerokie zastosowanie dla praktycznie każdego biznesu. Nasza firma opracowuje strategie reklamowe od przygotowania banerów po raportowanie finalnej akcji promocyjnej.

Projektowanie banerów Adwords

Kampanie reklamowe Adwords