Projektowanie banerów AdWords - HTML5

Co warto wiedzieć?
Banery Google Adwords

Google AdWords to nie tylko reklama tekstowa w wyszukiwarce Google, to również reklamy graficzne AdWords w sieci displayowej Google Display Network (GDN).

Banery HTML5 zastąpiły dawno już zapomniane banery GIFy czy też banery Flash, których podstawową wadą była waga pliku oraz jakość wykonania (problemem były także miejsca docelowe, w których miały się pojawiać oraz technologia, która zapewniałaby prawidłowe ich wyświetlanie). Banery te mogą zostać użyte bezpośrednio w kampaniach remarketingowych Google AdWords oraz w innych sieciach reklamowych.

Typy kierowania banerów Adwords

  • wyświetlania na podstawie słów kluczowych
  • dedykowane miejsca do wyświetlania (np. onet.pl)
  • remarketing z dowolnym miejscem docelowym
  • dowolna konfiguracja powyższych parametrów

Reklamy HTML5 wyświetlane są praktycznie na każdym urządzeniu od smartfonów, tabletów po urządzenia desktopowe. Atutem technologii HTML jest znacznie krótszy czas ładowania pliku, co zapobiega długiemu oczekiwaniu i utracie użytkownika, jak ma to miejsce w przypadku technologii Flash.

Animowane banery reklamowe skutecznie wspomagają tradycyjne poszukiwanie klientów poprzez reklamowanie się wyłącznie na podstawie słów kluczowych. Animowana reklama odpowiednio skierowana daje znacznie lepsze efekty niż ograniczanie się wyłącznie do kilku linijek tekstu, który łatwo przeoczony może zostać przez użytkownika wyszukiwarki Google.

Dostępne rozmiary.

Projektujemy indywidualne banery animowane w technologii HTML5 do zastosowania w kampanii Google AdWords.
Wszystkie banery wykonujemy przy użyciu Google Web Designer, co sprawia, że są one poprawnie zaprogramowane i spełniają wszelkie standardy Google.

Dostępne rozmiary akceptowane przez Google AdWords

Ceny banerów AdWords

Dostępne pakiety.

Projektowanie banerów AdWords to usługa adresowana do branży e-commerce – właścicieli oraz osób zarządzających sklepami oraz stronami internetowymi.
To właśnie w szczególności im banery HTML5 pozwolą na zwiększenie świadomości ich marki w sieci, a tym samym pozyskanie nowych klientów lub użytkowników.

W swojej ofercie posiadamy trzy pakiety

Konkurencyjne atuty.
+
Główną ich zaletą jest kompatybilność z każdym sprzętem, świetna wydajność i zdecydowanie mniejsza waga plików.
+
Miejscami docelowymi mogą być dla nich zarówno urządzenia mobilne, tablety, jak i standardowe komputery desktopowe.
+
Banery HTML 5 są znacznie bardziej eksponowane przez systemy reklamowe Google niż banery typu JPG czy GIF.
+
Dzięki banerom oraz sieci Google Display Network docierasz do konsumentów w Google, sieci partnerów Google oraz użytkowników forów oraz blogów.
+
Banery te dają możliwość wykonania animacji trwającej do 30 sekund, jednak zalecaną przez nas formą jest animacja trwająca około 15 sekund z zakończeniem na klatce będącej podsumowaniem przekazu oraz dodatkowo button CALL TO ACTION.
+
Skuteczność reklam graficznych określamy po wysokości CTR (współczynnik klikalności). W przypadku kierowania atrakcyjnej treści reklamowej, w precyzyjnie określone miejsce docelowe, możemy uzyskać wyższy procent zaangażowania użytkowników niż w przypadku reklam tradycyjnych.
+
Reklamy graficzne w sieci display mają statystycznie wyższy CTR niż reklamy tekstowe, co zawdzięczają swemu mocniejszemu oddziaływaniu tekstu oraz grafiki.
+
Dostępna jest szeroka gama rozmiarów, dzięki czemu z łatwością dopasujesz je do strony, na której chciałbyś publikować reklamę.

Każdy reklamodawca powinien pamiętać o tym, że wysokość CTR ma również przełożenie na wysokość ponoszonych w związku z reklamą nakładów finansowych. W przypadku wysokiego CTR koszty pojedynczego kliknięcia nie są wysokie - dla Google oznacza to bowiem, że nasza reklama jest atrakcyjna dla użytkowników, czyli zajmowane przez nas miejsce w sieci reklamowej zostało dobrze wykorzystane. Jeśli jednak okupujemy to miejsce, w zamian oferując reklamę kiepskiej jakości i treści, która nie wzbudza zainteresowania ze strony użytkowników, powinniśmy się liczyć ze znacznie wyższymi kosztami za kliknięcie.

Porównanie technologii.

Banery Flash

  • Waga do 50 kb
  • Słabsza jakość grafiki.
  • Maksymalny czas trwania animacji to 30 sekund
  • Konieczne jest instalowanie specjalnego oprogramowania do wyświetlania banerów.
  • Reklamy nie wyświetlają się na urządzeniach mobilnych.

Banery HTML5

  • Waga do 130 kb
  • Lepsza jakość grafiki.
  • Maksymalny czas trwania animacji to 30 sekund
  • Szybkość ładowania.
  • Brak konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania do wyświetlania banerów.
  • Kompatybilność z wieloma urządzeniami.
  • Możliwość umieszczania linków do identyfikacji banerów.

Nie wykonujemy banerów w technologii Flash, gdyż jest już ona przestarzała i stanowi problem w przypadku większości urządzeń mobilnych.
Dodatkowo wymowny w tym przypadku jest również fakt, iż Google nosi się z zamiarem całkowitego wyłączenia możliwości wyświetlania reklam w technologii Flash, co ma nastąpić od stycznia 2017 r.

Dlaczego warto zamówić je w rather.pl?
5

Raz zaprojektowane banery pozostają do Twojej wyłącznej dyspozycji. Będziesz mógł je emitować nieskończoną ilość razy, tak samo, jak i dokonywać w projekcie ewentualnych zmian oraz przekształceń.